
Text-only version

This is Google's cache of http://www.kbr.com/Newsroom/Fact-Sheets/Recent-Inaccuracies-in-the-Press/. It is a

snapshot of the page as it appeared on Apr 23, 2011 01:56:22 GMT. The current page could have changed in the

meantime. Learn more

These search terms are highlighted: recent press kbr These terms only appear in links pointing

to this page: inaccurcies  

Recent Inaccuracies in the Press

Allegation: Carter Water Allegations - contaminated water in Iraq served at Ramadi.

Fact: We did not operate the ROPU facility at the time - - the Army did.

Allegation: 18 Electrocution Deaths caused by KBR in IRAQ.

Fact: KBR has no contact on 17 of 18 and no responsibility on the last one.

Allegation: KBR improperly billed Government for boots through the door on MWR.

Fact: Billed hourly pursuant to contract. Complainant is a disbarred attorney. Personal Labor claims denied

three times.

Allegation: Houston Chronicle reports KBR is paying $402 million in settlement.

Fact: Reporters were referred to HAL's January 26 filing and KBR's previous filings so the correct financial

information could be obtained. What was reported was a straight 'no comment' without reference to the filings.

Recent Inaccuracies in the Press | Fact Sheets | Newsroom | KBR: A Globa... http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:TBJv7tK5DqcJ...

1 of 1 4/26/2011 4:03 PM


